23 February 2012

Pindah sculaa :)


Anthology Magazine – Living with Substance and Style
sumpah kate niee comel :#


Hi stalkers :17: 

ambuii omey kann muke akuu :16: omgy ! oke perasan jup, dah lamee kan dah update kesian beby akuu ny dah berabuk kod :3: actt aku nak cite pasal pindah sculaa, hurmmm shooo saddd :face22: aku rinduuuu budak kelassss 2 BESTARI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

belum pape lagi aku dah rindu dekat kelass aku , terutama sekali budak-2 2 BESTARI yg selalu buat masalah dekat scula tuhh blogger-emoticon.blogspot.com glamor doee sampay cikgu pung mengate bdk kelas akuu jahattt :131: peacee ! kauu adoo ? opss! lupee korang budak baik tak cam kamii , kenakalan terlalu kuat sangat ^^v haaa :11:

but ! tadi aku last sculaa , hurmm aku kene pindah di SMK ZAA'BA , harap-harap la dapat kawann baik AND !! tak kene BULIIIIII :face14: akuu takod dah la masok asramaa , omgy kesian beby aku niee takdo sapo nak  tengok-2 kan die lagii :face41: kosiannn ! k laaa aku nak nages nieee , and nak membutoo esok nak gerak pegy scula zaaba tuhhh :face69: i missscchuuuuuuuuuuuuuuuuu budak 2 BESTARI :face19:






cerlike siket cam omey tuh (◕‿◕✿)