26 February 2012

Terharuu Bhaii

Smells Like Teen Spirit
seperti aku dengan eyda amoii 

asalamualaikumm stalkers :131: 
 
mesty korang tanye-2 ritee bila la aku nak blaa niee , err --' ouke fineee :face5: taching sebulann ! tadi aku bukak FB jer kawan scula akuu cakap die rinduu akuu , omgy , sayangg ! aku pung rinduu kauuu laa bebyy ! cer tengok bawah niee . omey kann kawan akuu :) 


atetekk ! satu kelas rinduu aku lagilagi botak tuhh , haa :D aku tak dapat nak bergurau dengan botak tuh lagii :'/ shooo saddd babehh blogger-emoticon.blogspot.com betul ker korang cakap pasal aku tadi , ehh tan dengar punn . haaa blogger-emoticon.blogspot.com *k hanya lawak bodoh , korang bosan ker bile aku takdee , kenape weh? wahhh sedihh giler kau cakap cam tuhh , nak melelih air mate nie haa :face41: #post tadi dari farhana marhazmi :9:  


haa :1: ezat kau amik berat jugak dekat aku kann , walaupunn harihari dekat sculaa kau selalu ajek aku AWAS but sebenarnye aty kau baik kannkann *puihhh :face24: k aku tahuu tuhh , sorry ari tuhh egt balek ari ahad kann, cause aku banyak hal tuh tak boleh balek cepat tuhh , selase baru aku balek, :face13: mesti kau rinduu nak serong dengan aku kann. ambuii kauu :face10: kau belajar la doee lagilagi tahun nie kan kau nak PMR so kau kene banyak study kehh . aku tahu kau boleh punyee :17: #IM dari Ezat Eskandarr blogger-emoticon.blogspot.com


wah sumpah terharu gile-2 bageng , sebnar nye ade lagi duee but malas nak tulis panjang-2 , lotihh doee . haa:132: ehhh korang nak tahu laa aku miss giler dekat korang lagilagi dekat budak kelas 2B bak kate ila "takde lagi kakyong warisan" kakyong la sangat kann   :face28: thank korang ! imichuuu so muchhh darl , mehh itew ieumm itet :face19:



cerlike siket cam omey tuh (◕‿◕✿)