24 March 2012

Scula baru , kawan pung baru

girls just wanna have fun 
kawan baruu


Assalamualaikum :face2: 
   
        Hi semua , aku baru jer edit blog aku :131: yelaa now aku duduk asrama kann , cam mane nak edit blog , kesian blog akuu kann . Now ! dah omey dah diee :face12: ape ? tak omeyy ! hurmm kayy tahu kau jelly ritee ? werkk :face15: act aku ade cite nak kongsikong dekat korangkorang semuaa . Sebelum tuhh tengok pic nie duluu 

|
|
|
|
|
V

farra merisya binti azlam 

kayy omey tak die tuhh , omey kann :face39: itu la kawan baru akuu . hurmm but bukan kawan baik laa . just kawan biase jer , but tie aku sedih or marah jer mesti aku cite dekat die . hewhew :15: sumpah die baik gile vavik la kate kann . dulu mase die ade masalah dengan bf die aku selalu bagi dorongan dekat die . sampay terharu la die kann , betul ker :face27: tak aa , tipuu jerr . but kasih sayang aku dekat bibah takan pudar walau sediket pung tauu . egt uhh weyy ! kalo kau crik laen aku bunuh kauuu doee . kayy sebnarnye aku malas nak cite banyak nie , sbb aku dah ngantok gyler babeng doee :face17: kesian kan akuu , hurmm sampay situ jela aku cite ehh , kby . ILOVEYOUSOMUCH BIBAH and FARRA :face19:







cerlike siket cam omey tuh (◕‿◕✿)