28 April 2012

Hadapi kesusahan



(18) Photos du profil


Assalamualaikumm  

Hulaaa  act aku dah lame tak update-update bloggger ritee , atoto sianyee bloggger akuu niy . sebaik omeyy lagi . Macam kamu + kamu dan kamuu :face75: korang sihat ? amacam keje scula banyak kann , hurmm :face23: dah la buku banyak hilang , kalo tak buat kang mampushh kene rotann , terokkkkk la kaki akuu nie :face21: sejak aku duduk ostel niy penat gylerss lar . Aku rase periksa tahun niy mesti tak boley skor . Abes la aku , dah la abg aku bagi duet untok beli buku but periksaan aku file :3: konpemm die mesti tak nak manje kan aku dah . OUHHH NOOO ! 

Hurmm dekat sane tak belajar pung , belajar bukan masok pung :face25: aku pung asyik tydo jer dalam kelas :face69: aku rase nak pindah jer , now aku dah malas nak pikir sukan dah . Yang aku nak pikir skang BELAJAR jer , but susah la kalo macam nie :face6: takpe aku kene tempohi semua nie , sbb aku yg nak sgt scula nie kan , padan muke akuu :face29: kayy la aku nak mandi niy ty ade mase aku cite lagi , kboyy :face19: muah setepek .

cerlike siket cam omey tuh (◕‿◕✿)